איך לוודא שהוריכם מקבלים טיפול נאות?

יש לך שאלה?

נשמח לתת לה מענה

    איך לוודא שהוריכם מקבלים טיפול נאות?

    בהגיעם לגיל מבוגר, בו ייתכן ואין הם יכולים להסתדר לבדם אך לא בהכרח רוצים או מתאים לכם בית אבות, מתאפשר לכם לסייע באופן בטוח ונאמן להוריכם בדרכים אחרות. כך, למשל, העסקת עובד זר אשר יעזור ויסייע לקרובים כל כך לליבכם, הינה אופציה מעולה, יעילה, משתלמת כלכלית ונוחה לכל הצדדים.

    מהו למעשה תפקידם של עובדים זרים?

    העסקת עובד זר משמעה העסקתו של אדם אשר כל תפקידו הוא לסייע ולעזור. עובדים זרים מלווים את האדם אליו הם צוותו באופן הדוק, בין אם במשימות יומיומיות ובין אם בטיפול בעניינים שוטפים אחרים. הם מלווים את האדם לקניות, בטיפול בבית, בסידורים האישיים, וכן בכל משימה אחרת אשר עליו לבצע וייתכן שאינו יכול לעשות זאת בזכות עצמו בלבד. אם עד עכשיו הייתם אתם מלווים אישיים של הוריכם, עד כדי מצב שבו אינכם יכולים לעבוד באופן תקין, העובד הזר משתלב בדיוק בנקודה זו, והעסקתו יכולה להעניק לכם ולהוריכם נחת נפשית ומרחב אישי.

    לשכת סיעוד אשר מתמחה בהעסקת עובדים זרים, כמו רגיעון, תוכל לסייע לכם בתהליך כולו. בסופו של היום, מדובר בתפקיד סיעודי אשר מטרתו לסייע לאדם אשר אינו יכול לבצע את משימותיו בזכות עצמו. לשכת סיעוד בעלת הוותק והניסיון המתאימים, תוכל לצוות לכם עובד זר מתאים, אשר יעזור באופן מהותי וקרוב להוריכם.

    מהי המשמעות של העסקת עובד זר?

    העסקת עובד זר, וחשוב להכיר בכך, הינה העסקה לכל דבר ועל פי חוקי העבודה והמנוחה. במילים אחרות, לעובד הזר מגיעות זכויות על פי חוק, ואף על פי שלרוב נרקמת מערכת יחסים מיוחדת בין בני המשפחה והעובד הזר, עדיין זוהי מערכת יחסים המבוססת על סוגיה תעסוקתית. החוק מגדיר את שהותו של העובד הזר במדינה בין טווח ארוך או קצר, כאשר המקסימום המתאפשר על פי החוק הוא ארבע שנים ושלושה חודשים או כל זמן שהמעסיק האחרון זקוק לו. העובד הזר מחויב באישורים הנדרשים כחוק, וכאן לשכת הסיעוד/התאגיד מסייעת לכם לטפל בכל העניינים בצורה מקצועית, יעילה ומהירה.

      רוצה לקבל מידע נוסף?

      בקשת מידע