הפרעות שינה בגיל זקנה ועזרה סיעודית

יש לך שאלה?

נשמח לתת לה מענה

    הפרעות שינה בגיל זקנה

    עם השנים, הגוף מפתח תסמינים ובעיות שונות אשר מפריעות להלך התקין של היום יום. אחת התופעות היותר נפוצות הינה הפרעות שינה בגיל זקנה, דבר אשר יכול להוביל לבעיות קשות בחייו של הסובל מכך, עד כדי מצב של צורך בעזרה סיעודית. מצבים סיעודיים מוגדרים על פי החוק במסגרת ברורה של כללים, על מנת שאדם יוכר כזכאי לקצבת סיעוד, כאשר הסעיף המשמעותי ביותר (אך לא היחידי) הינו אי יכולת לבצע פעולות בסיסיות כגון החלפת ביגוד או מקלחת. זהו מצב קיצוני, אך בהחלט אפשרי, כתוצר מהפרעות שינה חמורות בשילוב עם גיל מבוגר.

    כיצד עובד זר יכול לסייע בהפרעות שינה בגיל זקנה

    באם אתם סובלים מהפרעות שינה בגיל מבוגר, עד כדי מצב סיעודי, עובדים זרים יכולים לשמש כגורם צמוד ואישי אשר ילווה אתכם לאורך היום ויעזור לכם בביצוע משימות אשר אחרת לא תוכלו לבצע. כמובן שאפשר כי בן משפחה יהיה צמוד אליכם, אך לרוב זהו מצב בעייתי בשל מחויבויות אחרות של בן המשפחה – מעבודה ועד טיפול בבית ובילדים קטנים. עובד זר הינו אופציה לגיטימית, כלכלית ונוחה לכולם, כאשר העובד צמוד אליכם באופן הדוק, ובמקרים רבים אך מתפתחת מערכת יחסים קרובה בין המטופל והעובד הזר.

    העסקת עובד זר כפתרון ארוך טווח

    למרות שישנם עובדים זרים אשר מועסקים לתקופות קצרות ביותר, ישנה גם אופציה לעובד זר המועסק לטווח הארוך. עובד זה מקבל אישור שהייה בישראל למשך מספר השנים בהן המעסיק זקוק לו. העסקת עובד זר הינה העסקה לכל דבר, וחוקי העבודה והמנוחה חלים במסגרת יחסים זו. עם זאת, מדובר באדם אשר צמוד באופן הדוק למטופל, עוזר לו בתפקודו היומיומי, ומסייע בכל פעולה או צורך המתקיים בשטח.

    מצב כזה, של עובדים זרים אשר מסייעים באופן סיעודי לחולה, משמעו השגחה צמודה ובטוחה לחולה, גם בשנתו, בעוד בני המשפחה יכולים להמשיך בשגרת חייהם בנושאי עבודה, למשל. העובד הזר ילווה את האדם הנזקק לעזרה זו, ובמקביל בני המשפחה יוכלו לעזור בכל מה שמעבר, כאשר הם יודעים שאותו אדם בידיים טובות ובטוחות.

      רוצה לקבל מידע נוסף?

      בקשת מידע